...MARRIED!...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

yEay! yEaH!


Apakah? Kenapakah? kahkahkah! (sengal jap) aduiiiii aku bosan giler ni!! bila nk dpt keje ni?? huhu..bosan dh tahap xthulh nk ckp tahap ape.. Tolonglh..kepada majikan2 di luar sna, sekiranya memerlukan tenaga kerja silalh hubungi sy di talian 01?-3?3?2?4..sy boleh mula bekerja bila2 msa shj..ngeh3..ngokngeklh kamu ni Aqilah-san..huhu

Ermmm..sebenarnya xthu nk cita pasal ape..tp aku nk jgak bt entry arini. So inilh entry sy arini..hihihi....ok tu jelh kot....jap3..Apa kaitan title entry ni ngn cite aku ni?? uishh aku pn xpaham nape aku letak title tuh. Apa yg membuatkn aku hepi dgn membuatkn aku bt title tu?? apa kenakah dgn ayat2ku kali ini? uuwaaaa....kenapa dgn aku ni? kenapa? kenapa? kenapa???

Oklh2..mgkin ada benda yg bt aku hepi arini..mngkin?? jwpnnya YA! Arini sy ada hepi sikit lor..Bilikku sudah siap dicat baru..yeay2! tp3.....ada sedikit kuciwawa di sini..warna yg aku nk tu xdpt seprti yg d iginkn....huhuhu.. Itu pakcik lor pegi beli warna yg cair..aku mau warna pekat skitt sbb nk jdkn feature wall..bape kali dh aku kata nk warna pekat, dia beli jgak yg cair.. So terpaksa terima dgn redhalh sbb dh belikan.. Enggak apalah pakcik..sy x marah kamoo..lepas ini jgn bt lg ya..

So bilik dh siap cat, lepas ni beli brg2 utk di bawa masuk ke dlm itu biliklh..bilikku skrg sudah kosong cuma tnggu brg2 utk d bawa masuk saja.. Lg 1 hasrat utk pasang aircond kt bilik aku tu terpaksa d lupakan sbb ............... sbb?? sbbnya malaslh nk cite aku pn xthu nk ckp bahasa engineering ni.. huhu.. tp! tp aku nk tukar itu kipaslah..hahahaha..xdpt aircond dpt tukar kipas pn jd lerr.. itu kipas sudah lama, jd aku mahu tukar yg baru..kasik laju skit..tp konpem2lh aku akn pasang kelajuannya tahap 1 je..itu pn salah satu sbb aku xkisah xpasang aircond..x tahan sgt ngn sejuk ni..lgpn kalo sejuk sgt x elok utk bdn kte yg sememangnya udah biasa dgn iklim garisan khatulistiwa ni..(betulkah geografi aku ni??) belasah je..hikhikhik..

Oklh pnjang plak cite aku. Dari xthu nk cite ape terus thu plak nk cite..hehe..dh3 ckup!
Tatatititutu...

MODE : Sedapkan hati jer...=)

7 comments:

  1. hahaha lawak la ko ni..teringin nk menulis tp xde idea hihhi aku pun penah cmtu...wah2 bilik berwajah baru ek..mesti besh..uits mana pegi signature ko dh ghaib cm aku nye gak ke ;p

    ReplyDelete
  2. eh ade je signature aku yg cntik tu....ko pnye xde ke? tu cetak rompaklh tu..hehe..:)

    ReplyDelete
  3. eh mnde ni main2 kan aku..td xde tau..aku nye dah de dh..aku buat yg baru lagi santek dr dlu kehkehkeh

    ReplyDelete
  4. cehh..dh tngok dh signature ko yg bru yg cantek tuh...aku dh mls nk edit2 pge blog aku ni..biarkn je cmni je..biaq putih je..hehe

    ReplyDelete
  5. ala xpe cantik gak..
    aku je mmg ske tukar2..xtetap pendirian cm tuan dia gak hahahaha

    ReplyDelete
  6. xdelh bau sgt dh kak ain..dh kasik bukak tingkap besar2 dh..kasik keluar itu bau cat lorr..

    ReplyDelete