...MARRIED!...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

pLayfuL KiSs..hensemnyer HeRo dia..huhu

Aku baru je habis tengok cite korea ni.. Cite Korea ni kakak aku kata cite terbaru..aku xthulh kn kalo x silap cite thn 2010..korng2 yg peminat cite2 korea ni kena tngok cite sbb cite dia sgt best..asyik gelak je..xbnyk gaduh2 @ yg menyakitkn hati sgt..kira cite ni tngok rileks je. X mcm sesetengah cite korea yg ada antara watak dia menyakitkn hati. Sgt best! X pecaya? silalh tngok sendiri. Terbaikk!! Dan semestinya aku suka cite ni sbb hero dia sgtlh hensem! like3!

ni dia..hensemkn? leh cair beb..huhu


ni heroin dia..comelkn?..hehe

bestnyer..comelkn..nk jgak kena dukung mcm ni..tp laratkah yg terchenta nk dukung aku?? kuikuikui

p/s: thanks to kakak ku yg secara tidak sengaja meninggalkn CD cite ni kt umah mak..hehehe..sudahku manfaatkn sepenuhnye..hihihi

1 comment:

  1. ha..baru tahu citer ni bestkan..org kata tk cayer..kata bosanla..suker beranganla pompuan tu last2..post kat blog....hebat2..nanti k.long letak citer korea best kat blog k.long pula

    ReplyDelete