...MARRIED!...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

Main-mAin eh~

Main-main eh~? apakah maksudnya dgn tajuk post kali ni? xde maksud pape pn sbnrnye..sje je gedik..hahaha. Ni sje jelh nk cite pasal smlm kuar bwk anak2 buah ku yg nk main kt tmn permainan.. Disebabkn aku dh berjnji ngn dorng, so kenalh bwk jgak..kalo x, selagi xbwk selagi tulh dorng tuntut.. Tp smlm aku cume bwk 2org anak buah aku je sbb yg sorng lg ikut papa dia g jln cri brg. Tinggallh 2org lg x ikut sbb papa dia xlarat nk bwk tiga3 anak dia.. Yg 2org kena tinggal tu dh dijanjikn oleh maksu dia akan bwk g jln2 main kt tmn permainan..so d sbbkn gtal sgt bt janji, kenalh tunaikn..hehe

Pikir punye pikir nk bwk jln mne yg ada tmn permainan, dn yg paling dekat pn tmn tasik titiwangsalh. Ok layan jelh dorng g situ..tetapi...aku xmolh g bertiga je ngn dorng, so aku ajaklh yg terchenta temankn skali..lehlh dia tolong layan dorng..muahahaha..dn dlm masa yg sme lehlh aku snap2 gmbr mereka2 tu..hehe

Ni aku tempek kt sini antara gmbr2 yg sempat aku snap msa hari kejadian..j0m tgok..
layaann..

Gmbr ni aku snap utk bt image HDR..aku xthulh jd ke x ni..tp kalo ade org yg hebat pasal gmbr HDR ni yg t'tengok gmbr ni (mcmlh ade org nk tngokkn..hehe) jgn marah ye kalo gmbr ni masih belum boleh d kategorikn sbg HDR..masih mencuba lg









nilh anak2 buahku yg comel..erkk..comel ke?? cmestilh comel anak buah aku kn..hehe
dan..seorang lelaki hensem yg tinggi2 tu..ehem2..tulh yg terchenta sy..hihi..thanks ye sbb sudi temankn sy layan anak2 buah sy ;)

2 comments: