...MARRIED!...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 29, 2011

PreParatiOn..(con't)

Hi..arini aku nk update tentang persiapan perkahwinan aku. Ape yg dh bt dn apa yg belum..ermm arini aku pegi kedai kad kawen untuk cnfirmkn tempahan kad kawen dn bayar deposit. Dah isi form sume dn bayar deposit skit dptlh resit..proses nk bt kad kawen kt kedai ni xlh lama..dia ckp dlm 2minggu leh siap dh. Sbb aku amik yg custom made pnye je. So x amik mse yg lame utk printing. Kedai ni kt Jln Pudu, KL. Aku thu kedai ni pn dr sepupuku yg bt kad kat kedai ni..dia kawen hujung thn2009. Layanan kt kedai ni sgt ok. Aku berurusan ngn bos dia terus.. kalo berurusan terus ngn bos dia leh nego harga. Dptlh kurng skit harga.. Kualiti kad kt kedai ni aku xnk puji lg sbb aku lum tngok lg hasilnye (kad yg aku tempahlh). Kalo ok hasilnya nnti n aku puas hati aku akn rekemenkn kt korng2 @ kwn2ku yg nk cri kedai yg bt kad kawen ngn harga bpatutan n cntek.

Lepas setle pasal kad kawen ni, aku n encik tunang bergerak ke tmpt lain pula untuk cri brg hntran yg belum beli..berjalan dn survey2 harga dlu. Penat rsenya arini sbb bjln dr 1 tmpt ke 1 tmpt jln kaki je (jauh tu xlh jauh sgt..tp leh tahanlh melecet kakiku ini..huhu). Lepas puas survey2 harga, dptlh 1 kedai ni yg harganye berpatutan berbnding dgn kedai2 lain.. So nego skit2 pastu terus je setuju amik brg tu.. Settle sume byr aku dn encik tunang pn balik.. Tp d sbbkn cutikn punyelh ramai org..nk kuar dr kwsn tu je dh sejam..jem...huh!

Xksahlh..tp skrg kira lega dh rse hati sbb sume brg hntran dh beli n kad pn dh tempah.. Ada bnyk lg x settle sbnrnye tp xpe settlekn satu persatu..Insya'Allah lama2 selesailh..
Doakn yg terbaik ye utk majlis perkahwinanku nnti..Aminn..

Setakat ni jelh entry aku kali ni...aku akn update lg..(kalo rajin dn x bzlh..hehe) Tatatititutu...


No comments:

Post a Comment