...MARRIED!...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

Debaran sEmakin TeraSa..hUhU~

Salam semua...hari ni kt ofis ramai org2 dlm ofis ni xde..ada event kt MARA..projek yg hmpir siap x lama lg..aku x terlibat..so aku dok ofis jelh..ada masa skit ni lehlh nk menaip skit2..curik masa curik on9..hehe..

Ok berbalik pada tajuk diatas..Debaran semakin terasa..y
ess! itu betul! aku skrg dh mula rse berdebar2..huhu..hari semakin hmpir..tnggal 4minggu 2hri lg aku akn diijabkabulkn dengan tunangku..aku akn bergelar isteri org x lama lg..seronok+nebes+mcm2 rse..huhu..
Selasa lepas g test baju utk belah lelaki..belah lelaki tema warnanya purple..aku g jmpe pak andam tu ngn bakal mak mertua n mak ngah tunangku..kira settle dh belah lelaki punye bju cume nk kena dtg skali laki nnti pertengahn bln4 nk tes
t lg skali baju..takut aku punye bdn ternaik atau terturun..ternaik (mungkin) terturun (mcm xmungkin jek) huhu..ok kira settlelh belah lelaki..belah perempuan plak, aku nk kena call mak andam aku tu balik nk jmpe dia..

Waaa...sebenarnye aku mcm xpercaya je aku dh nk kawen..smlm aku duk tolng mak aku tulis2 alamat kwn2 mak aku kt kad kawen..lalalala bila tngok balik kad kawen tu nama aku mcm percaya x percaye je..ceewwaahhh..ayat koya t
u..ok2 aku percaya yg aku akan kahwin..Insya'Allah aku dh bersedia utk memikul tnggjwb br dlm hidupku..kepada kwn2 sila doakn yg terbaik utk kwn mu ini..Semoga majlis aku nnti berjalan dgn lancar dn d redhai Allah..Dan aku berdoa agar ikatan sah antara aku dan tunangku yg akan terjalin nnti berkekalan sehingga
 akhir hayat kami
..aminn...

Ok mood skrg mood kahwin..hehe..skrg pn ngh dgr lagu Selamat Pengantin Baru yg dinyanyikn oleh Wann..ngeh3...
layann...

Ni liriknye..

Lirik Lagu Selamat Pengantin Baru - Wann
Selamat pengantin baru
Selamat berbahagia
Selamat ke anak cucu
Selamat sejahtera

Semoga berpanjangan
Semoga berkekalan
Semoga satu tujuan
Semoga aman

Hidup mestilah kukuh
Sabar paling perlu
Cinta setiap hari
Senyum mesti selalu
oooo....

p/s: ok gmbr kat atas tu aku main download je..asal ada gmbr nk masukkn jgak..hehhe..so tahniah tu in advancelh..hahaha..lalalala...daaa....


8 comments:

  1. siyok..aku pun excited nk tgk ko kwen abit hihihi...wah detik2 sorg lg mmbr aku dlm kte berempat akn melangkah ke dpn..nxt nolly plak ngee~~..hepi2 ^_^

    ReplyDelete
  2. siyok mmng siyok..nebes pn smakin menebal..waa...nnti ko plak rse perasaan mcm ni bila smpai msenye..
    p/s: cmnelh muka aku bila bersanding nnti..toink..toink..aku nikn pemalu..hihi

    ReplyDelete
  3. hahaha tu yg aku nk tgk..ko jgn plak dok blushing sepanjang bsanding tu dh la..ngeee

    ReplyDelete
  4. tulh..mesti aku nebes nnti..bila nebes mulalh mngigil..huhu..lg 1 aku ada masalah ngn mata aku ni..nk kne g cri contactlens plak..kang kata aku pengantin sombong..padahal kalo jauh aku mmng x nmpklh..org sengeh ke lambai ke aku bt dek je nnti..hehe

    ReplyDelete
  5. ye ye..abit nk kawen ngn najmi..suke3...tp aku nk tny belah laki bp hb?aku mcm xdpt dtg umh ko jek...

    ReplyDelete
  6. abit g la cari..ala just beli yg murah2 je..nk gne utk majlis belah ko ngn nazmi..pastu ko pakai la blk spec ko kan hihihi...

    ReplyDelete
  7. yana: belah laki 8.5.11..ko x dtg xnk kwn ko....huhu
    asiah: nnti aku g crilh..aku xbiasa nk pakai benda tu ..rse mcm ada benda je dlm mata aku ni..tp xpelh nnti aku cube..

    ReplyDelete
  8. ko test dlu b4 majlis..kang xde la ko pening ke sakit mata ke kan..at least dh rasa biasa sket pkai bnde tu

    ReplyDelete